(4.0P.P1)
Nakon što je projekt isplaniran vrijeme je za izvršenje životnog ciklusa projekta.
U ovom trenutku, dvije grupe procesa dolaze u prvi plan za upravljanje projektima. Neki od ovih procesa su klasificirani kao “izvršenje”, a neki su klasificirani kao “praćenje i kontrola”. Ova sekcija se fokusira na procese “praćenja i kontrole” upravljanja projektima
Procesi praćenja i kontrole upravljanja projektima tipično započinju sa temeljnim planom. Voditelj projekta prati aktualne rezultate projekta i uspoređuje rezultate sa temeljnim planom. Ako aktualni rezultati i temeljni plan odstupaju u neprihvatljivim marginama voditelj projekta mora reagirati kako bi aktualne rezultate doveo u liniju sa temeljnim planom (ili da zatraži odobrenje za promjenu temeljnog plana).
Na primjer, upravljanje obuhvatom je proces praćenja temeljnog plana obuhvata projekta. Ako se obuhvat promjeni u odnosu na temeljni plan verziju voditelj projekta poziva upravljanje promjenama obuhvata. Kao što u procesu planiranja radite temeljni plan rasporeda. Vi trebate pratiti napredak u odnosu na raspored.Ako ostajete na rasporedu i vaš raspored nastavlja predstavljati put dovršenja projekta, ne morate ga ponovo ažurirati. Ako ustanovite odstupanje u odnosu na raspored, biti će potrebne korektivne akcije. Drugi procesi praćenja i kontrole uključuju upravljanje proračunom u odnosu na temeljni plan, upravljanje rizicima u odnosu na temeljni plan i upravljanje performansama isporučitelja u odnosu na ugovore.
Sav ovaj posao praćenja i kontrole upravljanja projektima završava u rasporedu. Postojanje posla u rasporedu jamči da će biti napravljen i jamči da je posao praćenja i kontrole prikladno integriran.
Slijedeći procesi i tehnike su dio grupe procesa praćenja i kontrole.